dimarts, 4 d’agost del 2009

Villa de Leyva

Despres d'uns dies per Bogotà hem decidit sortir de la gran ciutat, per respirar una miqueta d'aire, Bogotà es fum fum fum. Hem anat cap al nort a un poble que es conserva coma l'època colonial. Aquí l'aire es podia respirar. M'he sentit per primera vegada un turista on la gent vol treure el màxim profit, una sensació que no m'acaba d'agradar. Per la resta el lloc maco però no per estar masses dies demà tornen a la gran ciutat.

Hem visitat un monestir dominic, un petit museu de fosils i un centre astrològic muisca. Ja penjaré fotos.

Espero amb moltes ganes anar a les comunitats, ara mateix ho tinc dificil pq hi ha gent que encara no hi ha anat i marxen a finals de mes. A l'estar 4 mesos suposo que anire més endavant ja que a finals d'agost marxen de la casa més de 6 persones.

Els primers dies han sigut una mica durs, entre l'alcada (mal d'alcada, he estat tres dies en mal de cap), males noticies des del Masnou i l'aparicio de problemes de genives, ja he anat al dentista. He trobat el meu lloc a la casa i les meves tasques, ara tot anirà millor.

Molt petons

Fins aviat





2 comentaris: